PL | EN

NAZWA STANOWISKA

asystent(ka) biura

Poszukujemy zorganizowanej, odpowiedzialnej i lubiącej pracę zespołową osoby do pomocy w zarządzaniu naszym biurem na OFF Piotrkowska Center w Łodzi. Jako asystent(ka) biura zapewnisz wsparcie dla prowadzonych przez naszych specjalistów projektów oraz sprawisz, że nasze biuro będzie działać jak dobrze naoliwiona maszyna!


zobacz opis

OBOWIĄZKI

  • obsługa sekretariatu,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • obsługa centrali telefonicznej, faksu,
  • odbieranie poczty internetowej, odpowiadanie na e-maile w granicach kompetencji,
  • archiwizowanie korespondencji i dokumentów,
  • nadzorowanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • przygotowywanie projektów korespondencji wychodzącej, notatek, raportów,
  • przekazywanie klientom ogólnych informacji o firmie,
  • ustalanie i koordynowanie terminów spotkań,
  • przyjmowanie interesantów i gości oraz ich obsługa,
  • sporządzanie materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami, notatek ze spotkań,
  • przygotowywanie wydruków lub kopii dokumentów,
  • organizowanie i zaopatrywanie biura w materiały potrzebne do jego funkcjonowania,
  • inne niezbędne czynności w ramach zajmowanego stanowiska.

WYMAGANIA

  • doświadczenie w administrowaniu biurem,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub branży nieruchomości,
  • bardzo dobra komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła znajomość pakietu Microsoft Office,
  • doskonała organizacja pracy,
  • umiejętność stawiania priorytetów i pracy pod presją czasu.

interesująca oferta?


wyślij swoje CV na nasz adres e-mail career@opg.com.pl

pamiętaj o umieszczeniu klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 922)”.

NAZWA STANOWISKA

asystent(ka) Działu Zarządzania Nieruchomościami

Poszukujemy młodej, sumiennej i dobrze zorganizowanej osoby, która pragnie rozpocząć karierę w branży nieruchomości z wysokiego C, wspierając nasz zespół na stanowisku Asystenta(-ki) Działu Zarządzania Nieruchomościami.

Poznaj fascynujący świat nieruchomości od podszewki – zarówno od strony prawno-administracyjnej, czysto operacyjnej, związanej z poprawnym funkcjonowaniem systemów i urządzeń, a także biznesowej w ramach obsługi najemców. Rozwijaj się pod czujnym okiem kreatywnego zespołu obsługującego jedne z najbardziej rozpoznawalnych nieruchomości komercyjnych w mieście!


zobacz opis

OBOWIĄZKI

  • zapewnienie utrzymania budynków i ich otoczenia we właściwym stanie technicznym,
  • organizowanie dostaw mediów oraz innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania nieruchomości i urządzeń technicznych, w tym zawieranie w tym zakresie umów z gestorami sieci,
  • organizowanie bieżących konserwacji i napraw oraz nadzór nad pracą konserwatorów i innych osób świadczących usługi na rzecz nieruchomości,
  • organizowanie usuwania awarii i skutków awarii dotyczących nieruchomości,
  • organizowanie ubezpieczenia nieruchomości i budynków,
  • organizowanie wymaganych przepisami prawa kontroli technicznych i przeglądów,
  • podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia dochodów oraz ograniczenia kosztów funkcjonowania nieruchomości,
  • obsługa najemców i dzierżawców nieruchomości,
  • rozliczanie należności z tytułu opłat eksploatacyjnych,

interesująca oferta?


wyślij swoje CV na nasz adres e-mail career@opg.com.pl

pamiętaj o umieszczeniu klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 922)”.

NAZWA STANOWISKA

specjalista ds. marketingu

Poszukujemy młodej, energicznej osoby do stale rozwijanego przez nas Działu Najmu i Relacji z Klientami.

W swojej pracy zyskasz szeroką perspektywę na rynku nieruchomości, obsługując procesy tworzenie treści marketingowych wspierających najem powierzchni komercyjnych. Dzięki naturalnej łatwości w tworzeniu treści sprawisz, że najemcy i oferowane powierzchnie stworzą udany duet!


zobacz opis

OBOWIĄZKI

  • wspieranie Działu Najmu i Relacji z Klientami w bieżących zadaniach marketingowych,
  • koordynacja eventów w ramach projektu OFF Piotrkowska Center,
  • koordynacja działań związanych z promowaniem projektów, w tym realizacja działań w social media (prowadzenie kanału YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn),
  • realizacja kampanii reklamowych, współpraca z mediami
  • przygotowywanie materiałów marketingowych promujących najem
  • tworzenie strategii marketingowych dla projektów OPG
  • kontakt z podwykonawcami (firmy marketingowe, graficy, drukarnie i innymi dostawcami)
  • koordynacja udziału w wydarzeniach (targi, konferencje) – prowadzenie kalendarza wydarzeń
  • przygotowywanie indywidualnych ofert najmu powierzchni komercyjnych
  • tworzenie treści do materiałów graficznych i teaserów
  • opracowywanie prezentacji power point dla projektów OPG
  • tworzenie raportów i analizowanie efektów działań
  • współpraca z zespołem

WYMAGANIA

  • kreatywność i doświadczenie w tworzeniu treści na media społecznościowe
  • doświadczenie w pisaniu przekazów marketingowych
  • doświadczenie w komunikacji marketingowej (strony www, social media, content marketing)
  • mile widziana wiedza z zakresu organizacji eventów/konferencji
  • umiejętność pracy w zespole oraz budowania trwałych relacji
  • doskonała organizacja pracy, umiejętność dzielenia czasu na różne projekty
  • komunikatywność, kreatywność i zdolność szybkiej nauki
  • samodzielność, inicjatywa, determinacja w dążeniu do celu
  • znajomość trendów w komunikacji online
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • biegła znajomość pakietu Microsoft Office
  • mile widziana znajomość programów: AutoCAD, Corel, Photoshop
  • mile widziana znajomość wordpress, html
  • mile widziana wiedza z zakresu pozycjonowania SEO

interesująca oferta?


wyślij swoje CV na nasz adres e-mail career@opg.com.pl

pamiętaj o umieszczeniu klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 922)”.

NAZWA STANOWISKA

konserwator
budynków

Jesteś złotą rączką? Instalacje i budynki nie mają przed Tobą tajemnic? Nie straszne Ci zarówno mniejsze, jak i większe naprawy? Dołącz do naszego zespołu na stanowisko konserwatora i zadbaj o doskonałą kondycję zarządzanych przez nas budynków!

Poszukujemy sumiennej, rzetelnej oraz dyspozycyjnej osoby, która wesprze nasz zespół ds. utrzymania nieruchomości. W zamian oferujemy pracę w atrakcyjnej lokalizacji, konkurencyjne wynagrodzenie oraz elastyczne warunki zatrudnienia: umowę na pół etatu, umowę zlecenie lub umowę B2B.


zobacz opis

OBOWIĄZKI

  • usuwanie bieżących usterek
  • zakup materiałów niezbędnych do wykonywania napraw
  • spisywanie stanu liczników mediów
  • nadzór nad serwisami i terminowością wykonania przeglądów (umawianie przeglądów)
  • zlecenia wykonania prac - nadzór
  • stała kontrola, monitoring urządzeń technicznych poprzez system BMS

WYMAGANIA

  • wykształcenie techniczne lub zawodowe
  • wszechstronna “złota rączka”
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • dyspozycyjność

interesująca oferta?


wyślij swoje CV na nasz adres e-mail career@opg.com.pl

pamiętaj o umieszczeniu klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 922)”.

dlaczego warto do nas dołączyć?

Profesjonalizm w pracy cenimy sobie równie mocno, co panującą w niej atmosferę. Od chłodnych procesów i narzędzi wolimy ludzi i współpracę. Zamiast realizować sztywno nakreślony plan, wolimy reagować na zmiany. To niesie ze sobą duże wyzwanie, ale jeszcze większą satysfakcję.

Kameralny klimat, kompetencje oraz kreatywność, z jaką poruszamy się po rynku nieruchomości, składają się na prawdziwie unikalne doświadczenie naszych pracowników. Nasza największa wartość? Ludzie, którzy tworzą prawdziwy zespół. Utożsamiasz się z naszym podejściem? Odezwij się!



CO OFERUJEMY?

  • Angażujące projekty
  • Otwarta, dynamiczna atmosfera pracy ze szczyptą kreatywności
  • Work/life balance – biuro w najmodniejszym miejscu w Łodzi

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Otwarty umysł
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zacięcie do branży nieruchomości

interesująca oferta?


wyślij swoje CV na nasz adres e-mail career@opg.com.pl

pamiętaj o umieszczeniu klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 922)”.